تاریخی هنری اجتماعی

تاریخی هنری اجتماعی


ای اقا مگه دست خودمه؟هی دلم میگیره!!!!!!چراما اینقد بیمعرفتیم؟؟؟؟؟؟؟؟ای اقا از چی بگم؟شایدنگم بهتر باشه دلم میگیره وقتی میبینم هر هنرمندی تواوج باشه دوسش داریم هرکسی هم رو پرده نباشه چه زودی فراموشش میکنیم!!!!!!!اقااصلا با خودم بودم!!دلم یهو واسه خسروشکیبایی تنگ شد بدجوریم هواشوکرد!چقدرزودرفتی؟اخی روحش شاد چقدرمهربان ودوست داشتنی بود بدو غرور بی ادعا قابل توجه هنرمندان!!!!!!!جدیدالورود که هنوز اکران فیلمهاشان شرو نشده عکس هاشون روجلد مجلاتو پرمیکنه!!!!!!!!!ولی خبرندارن وقتی تو دل ادم امثال شکیبایی هست جایی واسه این ها نیس



نظرات شما عزیزان:

armin
ساعت13:44---19 آبان 1390
salam webloge jalbo motafaveti dari ke didam

in postam kheili ghashang bod


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: رها ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , nazaratbande.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com